Gwarancja i serwis
Co zrobić, żeby mieć idealny serwis?
Decydując się na zakup urządzeń wraz z montażem u nas otrzymujesz gwarancję na okres wskazany przez generalnego dystrybutora. Przeważnie wynosi ona 3 lata a w niektórych przypadkach 5 lat – w zależności od producenta. Okres gwarancyjny może ulec skróceniu w określonych warunkach jego pracy – takich, które nie są standardowe dla danego urządzenia, np. praca w serwerowni przy zastosowaniu klimatyzatora przeznaczonego do pracy w mieszkaniu. Aby utrzymać gwarancję, dystrybutor wymaga wykonania płatnego przeglądu urządzenia co najmniej dwa razy w roku.
Pragniemy abyś cieszył się bezawaryjną pracą nie tylko w czasie okresu gwarancyjnego ale także po jego ukończeniu. Oferujemy Ci opiekę nad Twoim klimatyzatorem także po okresie gwarancyjnym. Jeśli zakupiłeś sprzęt w naszej firmie, to wiemy że urządzenia te są godne zaufania ale jeśli jednak zdarzy się awaria, to ich naprawa nie sprawi większych trudności. Przez cały okres pogwarancyjny także możesz u nas liczyć na profesjonalne porady techniczne w kwestiach związanych specjalistycznie i ogólnie z klimatyzacją.
Pama doradza
Blog poświęcony klimatyzacji
Masz już klimatyzację? Kupiłeś i nie wiesz co dalej zrobić? Chciałbyś ją tylko zamontować? Proszę bardzo – Pama Klimatyzacja pomoże Ci to zrobić. Przeczytaj dalej a potem zadzwoń do nas.
- jeśli nie zakupiłeś u nas urządzenia, to koszty jego montażu są naturalnie wyższe
- udzielimy Ci w takim przypadku gwarancji na wykonaną przez nas usługę, czyli na instalację
- w przypadku awarii urządzenia dystrybutor urządzenia nie wyda nam części na jego naprawę, bo nie my go zakupiliśmy, więc każda ewentualna usterka albo naprawa zostanie pokryta z Twoich środków, co podwyższa koszt związany z urządzeniem